او خود زندگی ام بود...
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز
نويسندگان
لینک دوستان

وبتان را جهانی کنید





هـمـه گفـتـند : "او"کـه رفــت ، زنـدگی کــن !

ولـــی...

کـسـی درک نـکـرد کــه "او " ...

خـود زنــدگــی ام بــود....



نظرات شما عزیزان:

shima
ساعت22:31---1 تير 1393
هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم

قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود !


شیرین عسل
ساعت18:27---11 خرداد 1393
معجزه ای کن

بیا و با باران حضورت ، کویر چشمانم را سیراب کن
پاسخ:بیهوده میگردم به دنبالت وقتی نیستی...


atefeh
ساعت12:15---9 خرداد 1393

 

تو اشتباه من نبودی..



سرنوشت من بودی..



دوست دارم بدانم دیگرچه چیزهایی درسرنوشت دارم…



بعدازتو،نوبت کدام بدبختیم است…



اشکالی ندارد،خدا داناست..شایدکسی صبرش بیشترازمن نبوده…


پاسخ:اوووهوووووووووووم،اخم



ترلان
ساعت6:54---9 خرداد 1393
به بعضیا باید گفت دم از مردونگى نزن . . .



سنگینه ، سُرفت مى گیره !
پاسخ:عالی بوذ لاااااااااااااااااااااااایک


شیرین عسل
ساعت9:52---8 خرداد 1393
چگونه بگویم ؟



اصلا از چی بگم ؟



از این همه تنهایی ؟



یا از این مرحم تنهاییم که فقط سیگار شده ؟



ولی بدون این مرحم الان جای خالیه تورو واسم پر میکنه .



منو درک میکنه . . . . . !



همون کارایی که تو هیچوقت نکردی . . . !!!!
پاسخ:سلامتی اونایی که سنی ندارن ولی روزگاار دلشونو پیر کرده...


saeedsingle
ساعت15:33---7 خرداد 1393
هیـــــــچکس این جمله رو

نمیفهمه

بخدا نمیفهمهههه


پاسخ:بهای سنگینی دادم ... تا فهمیدم ..کسی را که قصد ماندن ندارد باید راهی کرد:(


zahra
ساعت11:29---7 خرداد 1393

لایکککککککککککک
پاسخ:♥♥ :(((



ترلان
ساعت10:33---7 خرداد 1393


باران مرا یاد چتر می اندازد و چتر مرا یاد قرارمان





قرارمان که یادت هست ؟





اینکه آغوشت را چتر کنی تا چشمهایم بیش ازین خیس نشوند...
پاسخ:دوستت دارم ها هم گارانتی دارند......زیرش که زدی نمیدانستی شرافتت را گرو گذاشته بودی...


صبارونالدو
ساعت10:20---7 خرداد 1393

پاسخ:((((((((


مهران
ساعت1:03---7 خرداد 1393
آدم وقتی یه حس تکرار نشدنی رو با یکی تجربه میکنه دیگه اون حس رو با کس دیگه ای نمیتونه تجربه کنه...



بعضی حس ها خاص و ناب هستند مثل بعضی آدمها..
پاسخ:اووهوم.....:(((((


مهران
ساعت0:52---7 خرداد 1393

تا عشق تو آمد در قلبم، تو رفتی ،

تا آمدم بگویم نرو ،رفته بودی ،

تا خواستم فراموشت کنم

خودم را فراموش کردم
پاسخ:((((((یک جایی میرسد...که آدم دست به خودکشی میزند...نه اینکه تیغ بردارد و رگش را بزند....نه،،،،،،،،،،،،،قید احساسش را میزند



مهران
ساعت0:46---7 خرداد 1393
بـــه زِنــــدگـــيـــم پــــوز خـــــنـــد نـــزن ؛



روزي کــســـي را داشــتـــم



کــه بـــا تـَـمــامِ وجــود صِــدايــم مــيــکــرد..



"عـــشــــقم
پاسخ:درد دارد ،وقتی می رود.... وهمه میگویند دوستت نداشت... وتو نمیتوانی به همه ثابت کنی که.....هرشب با عاشقانه هایش خوابت میکرد....


کـــــیـــــوان
ساعت23:45---6 خرداد 1393

اااااااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااه
اااااااااااااااااااااااااااا ااااه
لعنتــــــــــــــــــــــــ ـیاااااااااااااااااااااااا
خداااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااا


پاسخ:دلم آنقدر شکسته و خسته س که..دوس دارم یه گوشه ای بشینم،زانو هامو بغل کنم و به خدا بگم... من دیگه بازی نمیکنم،به ما دروغ میگفتند.............


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

درباره وبلاگ

اصلا قرار نیست کـــه سرخم بیاورم، حالا که سهم من نشدی کم بیاورم... دیشب تمام شهر تو را پرسه میزدم، تا روی زخمهـــای تـــو مرهم بیـاورم... میخواستم که چشم تو را شاعری کنم، امّا نشد کــــه شعــــر مجسم بیــــاورم... دستم نمی رسد به خودت کاش لااقل، می شد تــــو را دوباره به شعرم بیاورم... یادت که هست پای قراری که هیچ وقت..... میخواستم برای تــــو مریـــــم بیاورم؟ حتی قرار بود که من ابر باشم و، باران عاشقانـــه ی نم نم بیاورم... کلّــی قرار با تــــو ولی بی قرار من، اصلا بعید نیست که کم هم بیاورم... ...... اما همیشه ترسم از این است٬ مردنم، باعث شود بـــه زندگیت غـــــم بیــاورم... حوّای من تو باشی اگر٬ قول میدهم، عمراً دوباره رو به جهنّـــــم بیاورم... خود را عوض کنم و برایت به هر طریق، از زیــــر سنگ هم شده٬ آدم بیــــاورم... بگذار تا خلاصه کنم٬ دوست دارمت، یا باز هـــم بهــــانه ی محکم بیاورم؟ **فریبا عباسی**
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 3144
بازدید کل : 83386
تعداد مطالب : 250
تعداد نظرات : 777
تعداد آنلاین : 2



 

Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه